איפה השָלַט של הטלוויזיה – אופרה במערכה אחת

לאחר שצפיתי באופרה לוצ'יה די למרמור החלטתי לכתוב אופרה בעצמי. זה נראה לי די פשוט, במיוחד שכבר היו לי עיצובים של הבמה והתלבושות. האופרה שלי, כך החלטתי, תהיה מודרנית ומבוססת על חיי שלי. לעשות לכולם את החיים קלים, היא  תשתמש בגיבורים של לוצ'יה די למרמור אבל תביא את זה לקונטקס אחר.

אני גאה להציג בפניכם את האופרה "איפה השָלַט של הטלוויזיה?!" בכיכובם של אנריקו, נורמנו והמקהלה:

01 - ComicLuciaDiLammermoor_8651_600px

02 - ComicLuciaDiLammermoor_8652_600px

03 - ComicLuciaDiLammermoor_8654_600px

04 - ComicLuciaDiLammermoor_8648_600px

05 - ComicLuciaDiLammermoor_8674_600px

06 - ComicLuciaDiLammermoor_8670_600px

07 - ComicLuciaDiLammermoor_8676_600px

08 - ComicLuciaDiLammermoor_8690_600px

אני עדיין עובד על התיזמור והתרגומים לאיטלקית. אעדכן!

פוסט זה פורסם בקטגוריה Creative, Music, photography, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

