עוגת לימון סקסית מהסיבות הלא נכונות

הסוף ידוע. כמו במעשה בחמישה בלונים, זו סופה של כל עוגה. אבל אני רוצה לומר כמה מילים על ראשיתה של העוגה. למה אנשים אופים עוגות? כי זה טעים יותר, בריא יותר, מפנק,זה כיף ובראש ובראשונה לגרום עונג לאנשים אחרים, במיוחד אלו שאתה אוהב.

למה אני אפיתי עוגה?

  1. יש לי טונות של לימונים ערומים בלי קליפה (אני שוב רוקח לימונצ'לו בימים אלו – אמסור פרטים אח"כ)
  2. אני חייב עוגה סופר סקסית לנסות טריקים של צילום עליה!

אז איך יצא לי?

LemonButtermilkCake_8608_170107

המתכון הוא של Jenn Segal והוא נראה מורכב אבל הוא די פשוט, נמצא כאן – תחת השם Lemon Buttermilk Pound Cake בבלוג שלה. אני השתמשתי ברוויון כתחליף מקומי ל buttermilk.

כל הרעיון מבוסס על התגובה הכימית שנוצרת שסודה לשתייה פוגשת חומצה (ריוויון והמון מיץ לימון)  ואז מיד משוחרר גז, פחמן דו חמצני, CO2, שמייצר בועות בבלילה ועושה את העוגה אוורירית ונעימה.

ביום שישי האחרון, לפני שהלכנו לבדוק את יפו כשהיא עוטה חגיגיות לכבוד חג המולד האורתודוקסי, הלכתי אני לסדנא של צילום מזון באור טבעי בהנחיית צלם המזון ואושיית האינסטגרם נמרוד סונדרס ובהשתתפות הקונדיטורית  ואושיית האינסטגרם מירב שיינר. היה חלק תיאורטי מעניין שבו נמרוד הציג והדגים את הטכניקה שלו בתמונות שנראו מעולה ויצרו שלוליות קטנות של ריר אנושי על השולחן (איכס! איזה מין בלוג זה?!) ואחר כך, מירב הוציאה עוגיות ואיזו עוגה מהממת ויצאנו לנסות לתרגם את התורה למעשים.

באי הבלוג הותיקים (כן, שתיכן שם מאחור), מכירים את החיבה שלי לבישולים ושאר אומנויות המטבח ונראה אם לכמה טיפים שאספתי יהיה אימפקט. הבעיה שלי היא שרוב הדברים נעשים בשעות הליל והחושך כשאי אפשר לצלם באור טבעי ובעיה נוספת היא שיש לי את שני הגודזילות שמפטרלים בשטח והם רעבים תמיד ולא ממש סבלניים לאבא שרוצה שתחזיק לו את מגש הנירוסטה בזוית טיפה שונה לעוד חמש דקות…

הנה מקבץ זריז של העוגיות של מירב ועוגת הבנדט שלה.

FoodPhotography_8393_170106

FoodPhotography_8389_170106

FoodPhotography_8405_170106

בתיאבון!

פוסט זה פורסם בקטגוריה Food, photography, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

