צריך ללטף פעמיים – כמה ליטופי אגו בשבוע אחד!

המדרש התלמודי מספר שבגן העדן, כאשר אדם התעורר מעלפונו וראה את חוה בפעם הראשונה אמר לה:
"זוזי! אני לא יודע כמה זה יגדל יותר!"  (תלמוד בבלי, מסכת זימא, דף ק"א, עמוד ב).

בשבוע שעבר, הסתובבתי על פני האדמה עם אגו בגודל רגיל. אני לא מחזיק מעצמי מישהו עם אגו רציני כזה שתמיד חייב להוכיח לכולם ולא מוכן אף פעם לוותר. למדתי ברבות השנים שזה יותר מפריע בחיים שלי מעוזר. אבל השבוע קרו כמה דברים שפשוט ניפחו לי את האגו ברמות לא מוכרות ואני מסתובב מאז, בינכם, כשאני מרחף קלות מעל לאדמה.

כיון שלא כל קוראי הבלוג ניחנים בדמיון מפותח (את כן, אני יודע זאת, אבל האחרים לא ואני צריך לעזור להם) אני אדגים את הלפני והאחרי באמצעות ידידי הפלסטיים

זה אני לפני, כאן, ממש שניות לפני שפיית המזל מעניקה לי חופן של אבקת פיות, עם אגו צנוע אך ורוד.

PlaymobilEgo_0751_160402

מה קרה?

ראשית, לאחר סדנת צילום האופרה האחרונה, זו שצילמתי באופרה "לה צ'נטרנלה" הלוא היא סינדרלה שעלילותיה מסופרות פה, שלחתי את הפוסט המתאים מהבלוג לקבוצת הקשר של הסדנה. והנה ענתה לי מישהי, י' שמה, וכתבה לי שנראיתי לה מוכר בסדנה, אבל לא ידעה בדיוק והניחה לזה. עכשיו שקראה את הפוסט בבלוג, נזכרה!

בום! #1

היא בעצם עוקבת כאן (היי י'!!!) וקוראת את הבלוג ומשם היא מכירה אותי ומעללי. זה תמיד מצחיק לפגוש מישהו כזה, שיודע המון עליך אבל אתה לא יודע כלום עליו ומעולם לא שמעת עליו עד כה, אבל זה נותן איזה נקודת פתיחה ומכאן השיחה מתפתחת. בלי אגו זה עוזר. אבל לאחר שדיברתי עם י' האגו קצת גדל – בכל זאת מישהי שלא ילדה אותך או לא ילדה לך את בניך מוצאת בך עניין!

ואז ביום חמישי הטלפון צלצל. היה זה אורן משלישיית "סווינג דה ג'יטאן" שאותם פגשתי, צילמתי ותיעדתי בעבר כמה פעמים פה בבלוג (כאן למשל, כאן בפעם הראשונה, אחר כך כאן ולפני זמן מה, כשיצאו בפרויקט מימון המונים שוב חזרתי אליהם).

הוא הזמין אותי (ואת נורית) להופעה מיוחדת עם אמן  הגיטרה האנגלי מרטין טיילור בהופעה באותו ערב בקריית טבעון (פעם ראשונה שלי, צ'טערת).  השבתי בחיוב והרגשתי איך שהאגו הולך ומתנפח לו. בכל זאת, הוזמנתי כ VIP. מישהו זוכר, קורא  וחושב עלי והוא לא אבא שלי (היי אבא!)

בום!! #2

כשהתיישבנו במיקום מעולה מול הבמה שבאולם זוהר בקריית טבעון, התחלתי להוציא את הציוד ובעודי מרכיב את העדשה ומחליט על דרכי הסתובב אלי מישהו מהשורה שלפני, הסתכל לי בעיניים ואמר "תגיד, יש לך בלוג? נכון שעשיתם פיצה לאחרונה?!"

בום!!! #3

זה היה מטורף!

מתברר שגם הוא, י' (היי י' מטבעון!) קורא את הבלוג שלי ופשוט זיהה אותי שם באולם. לא מכיר אותו, לא יודע מי הוא אבל הוא יודע, גם יודע מי אני.

לאורך המופע, בעודי מתרכז בבמה הרגשתי איך הנפיחות עולה.

האגו שלי שהיה קטן וחביב פשוט החל לתפוח ואיים למלא את האולם

SwingDeGitanesWthMartinTaylor_0626_160331מרטין טיילור, מנגן בגיטרה, דהה!

SwingDeGitanesWthMartinTaylor_0681_160331אורן שגיא, Swing de Gitanes

הקשבנה, זה משהו מטורף.

אני יושב כאן וכותב למגירה שבאינטרנט. לא מקדם את הבלוג, לא מרוויח עליו כלום (טוב, שני כרטיסי הופעה ביום חמישי) ובאמת טורח בשל ההנאה לכתוב ולהעלות את התמונות שלי ובמיוחד בגלל שזה דוחף אותי לנסות דברים (הלוואי שהייתי מספיק להעלות את כל הדברים שאני עושה…)  – אבל בשום פנים ואופן לא מתוך עשייה לביתי. לא יוצא לי מזה כלום.

עכשיו יש לי משהו. אגו מנופח עד השמיים. שלוש פעמים בשבוע אחד פנו אלי אנשים שפשוט קראו מה כתבתי כאן וזיהו אותי. אני לא הניו-יורק פאקינג טיימס, אני סך הכל בלוג קטן (ואיכותי!) שמלהג על מיליון נושאים ולא מצליח לשמור על קשב וריכוז לרגע אחד.

אז כמו שהבטחתי, הנה תמונת האחרי, לאחר כל זה.

PlaymobilEgo_0753_160402

איזה מזל שיש אימון איגרוף שיוציא לי את האוויר קצת…

פוסט זה פורסם בקטגוריה Creative, Playmobil, Thoughts, עם התגים , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על צריך ללטף פעמיים – כמה ליטופי אגו בשבוע אחד!

  1. Udi הגיב:

    שמעתי שאפילו באמריקה יש לך עוקבים…

  2. eitanel הגיב:

    זה יותר מזה!
    באמריקה יש לי Followers שאני חושב שזה יחס של 2.37 לעומת עוקבים. כמו שנת כלב שהיא 7 שנות אדם אז Follower הוא (לפי בנק ישראל) 2.37 עוקב!

  3. י' מטבעון הגיב:

    איתן יקר – גם מצידי היה כיף להכיר בהופעה ההיא בטבעון. זו לא הפעם הראשונה שדמות שאני מכיר רק מהאינטרנט פתאום קורמת עור וגידים, וזה תמיד מצחיק. לא מצאתי את כתובת האימייל שלך פה באתר, אז אתה מוזמן לכתוב לי (השארתי אימייל בטופס כתיבת התשובה).

  4. נועה אלקין הגיב:

    אהבתי נועה

  5. יניב מולאי הגיב:

    יש עוד י' שקורא, בדרום…

להשאיר תגובה

