אין זכר שלא ניסה – מנסה זקן בשלבים

הגשם הוא מסימני החורף, כמו גם סוודרים, מרקים מהבילים וחמין. אה, ושפעת קשה. אבל יוצאים מזה, שעירים יותר וצריך לקבל החלטות!

אני בדרך כלל לוקח חיסון, יחד עם כל המשפחה אבל השנה אני מודה – הם לקחו ואני שכחתי. הם עברו את הדקירה הקטנה וזה עובר ואני דחיתי למחר שלא בא עד שערב אחד, חזרתי עם חום גבוה ובאותו לילה התחלתי לבעור. לא זוכר מתי ראיתי מדחום בפה שלי עם מספרים מעל 39 מעלות. זה משהו שקורה לילדים קטנים, לא לי.

לקח לי שבוע לצאת מזה, שבוע שבו הייתי חולה כמו כלב וייטנאמי שפג תוקפו. המוח שלי הפך לקוטג' ופשוט הייתי מסכן. אמנם נורית סעדה אותי יפה, במלוא מרק העוף אבל זה היה מתיש.

כמובן שתער לא עלה על פני, בזמן ששכבתי במיטה, קודח מחום והוזה לי כל מיני שטויות שנראו לי מאוד אמיתיות באותו הרגע. התקלחתי כל פעם, להוריד את החום והזיעה אבל לא ראיתי לנכון להתגלח.

אחרי שבוע, גדל לו זקן. כמה מחמאות נשיות ביום שחזרתי למפעל חיממו את ליבי וגמרתי אומר בליבי להמשיך ולראות לאן זה ילך. גם זכרים הודיעו לי שאני נראה יותר מסוקס ואפילו אצל הקצב נתנו לי טיפים לטיפוח.

BeardShaving_8294_160117

מיותר לומר שנורית לא ממש חיבבה את הזיפים החדשים האלו, זיפים בדרך לזקן. היא גייסה שותפים שהתריעו בפני שזה לא נראה טוב ועושה אותי קשיש/שמן/דוקר/רחב/דרדסבא/וכו' .

הערב, אחרי שבועיים פלוס נמאס לי.

אין זכר שלא ניסה זאת. מגלחים לאט ומנסים להיות כל פעם משהו אחר. כל סגנון יש לו דמות מוכרת, אם זה לינקולן, לנון, אלביס, אופנוען  ועוד.

אז ניסיתי את כולם ולטובת המדע צילמתי את עצמי

BeardGradualShave

אני מקווה שעם הזיפים ילך גם השיעול המעצבן שהשפעת הותירה אחריה, אבל אני מודע שזו מזכרת להרבה זמן.

פוסט זה פורסם בקטגוריה photography, Thoughts, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

