וגרביים, לא חסר

אני אעשה כאן צעד מעניין. לא סיפורי טיולים, לא איזה אוכל או פעילות מגניבה אלא, יש לי צורך לדבר על גרביים.

כן.

גרביים.

אין אני חושב שזה מוריד מרמת הסיקוס שאני רואה עצמי בה. אמנם אני לא פטריק קים, אבל אני חושב שדיון על גרביים בבלוג לא יוריד מערכו או מערכי. אם לדעתכם כן, אז תחזרו לפוסטים קודמים של מצדה וכאלו.

אה, ועוד משהו, גרביים אדומים ולא אדומות כפי שבדקתי כרגע באקדמיה ללשון עברית.

כשכוורת שרו "נעליים, קונים מהר וגרביים, לא חסר" הם התכוונו לגרבי הספורט הלבנים או לגרביים הצבאיים האפורים המזעזעים. אבל אני רוצה להסתכן ולעסוק באופנה. כמו איזה פשיוניסטה מתוסכלת. אבל באופנה של זכרים שהם באופן מסורתי מדוכאים ושמרנים יותר בתחום הלבוש ולרוב נעולים, או יש לומר גרובים, ללבן שחור או אפור.

קוראים יקרים, הסכיתו ושמעו. קוראות יקרות – אם אתן רוצות לשדרג את הזכר בחייכם – הבטנה והכנה את כרטיס האשראי. היום נעסוק בגרביים. רכים, נעימים ובעיקר צבעוניים!

אני אציין שלצערי, זה לא מדור פירסומי ואני לא קיבלתי כלום מאף אחד אבל אני סובל ממוסריות נמוכה ואשמח לקבל אפילו גרביים…

SocksGalore_6493_141004מבחר חלקי מהמגירה הפרטית שלי

הרשו לי להכיר לכם שני מותגים שבאים דווקא מארצות הצפון

logo-jack-and-jones 

SneakySteve Logo

ג'ק וג'ונס הוא מותג מדנמרק, שם פגשתי את החנויות האלו לראשונה (http://jackjones.com) וסניקי סטיב, לעומת זאת הוא מותג שבדי (http://www.sneakysteve.com) שבו פגשתי לראשונה בחולון (בחנות Inside/Out שמתחסלת לה לאיטה בינתיים – פרימיום סנטר בחולון).

לג'ק וג'ונס יש גם בגדים מגניבים באיכות מעולה אבל בפעם הראשונה שיצאתי מחנות שלהם בקופנהגן הכי התרשמתי מקיר הגרביים שלהם – קיר צבעוני עם שלט גדול – 5 זוגות ב €10. אז אספתי 5 צבעוניים ויצאתי לדרכי.

לאחר כמה ימים, הוצאתי את אחד הזוגות החדשים, גרבתי אותו (לא שמתי, גרבתי) ולאחר יום במפעל – אני חייב להודות הם היו מעולים וגם צבעוניים להפליא. למחרת כבר התחלתי לטחון את האחרים. יצא לי כמה פעמים כבר לעבור בחנויות של ג'ק וג'ונס במהלך משימות המפעל בניכר, והערימה הולכת וגדלה. גם במאסטריכט מצאתי חנות ואפילו לא היססתי ולקחתי עוד חמישיה.

אפשר לקנות אותם באינטרנט, דרך האתר של ASOS.

הנה מבחר הגרביים באתר של ג'ק וג'ונס – לחצו כאן

הנה אפשרות לקנות אותם באתר של ASOS שגם שולחים לארץ חינם אין כסף (€11.5 בערך לחבילה של 5 עם משלוח חינם!)

גם לסניקי סטיב יש גרביים שוות. הנעליים שלהם גם מאוד שוות (הכחולות בתמונה הן שלהם) אבל בגרביים עסקינן – הן כמעט נפלאים כמו של ג'ק וג'ונס.

הנה מבחר הגרביים, באתר שלהם. עוד לא מצאתי מקור לקנות בחו"ל אבל רשת נעלי אינסייד אאוט (ששייכת בין השאר לאייל קיציס ושאר שותפים) המתחסלת בדקות אלו מייבאת את הגרביים והנעליים (אפשר לנסות בפרימיום סנטר, המשביר 1 חולון – אם לא סגרו כבר שם) וכרגע הם במחירי חיסול מרשימים.

בארץ כמו שלנו – גרבי כותנה הם הפתרון הכי טוב. צמר חם מדי, משי זה רק למופרעים, קשמיר ודומיו הם לאוליגרך המתהווה ולכן כותנה היא אופטימלית. אבל יש כותנה ויש כותנה. הגרביים הללו ארוכים מספיק כדי שלא תבצבץ רגל ישראלית שעירה בין המכנס לנעל, הן צבעוניים אבל במסגרת הצבעים שלרובנו יש בארון (יש בסקלה גם צבעים פסיכדליים יותר – למתקדמים).

SocksGalore_6503_141004

אם כך – זכרי ישראל, השליכו מעליכם את גרבי הספורט הלבנות או את אלה שנשארו מהמילואים עם חור – הם ישמשו למילואים או לספורט. בשאר הפעמים – אין יותר תירוצים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Thoughts, עם התגים , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

