גולשים מעדנות אל תוך 2014

למה אנשים קוראים בלוגים? כדי למצוא משהו שונה, שנון, אחר, משהו שיתפוס את ליבם ויעשיר את חייהם.

זהו בדיוק המקום:

בבלוג הזה אין סיכומי שנה.

אין בו התבוננות לאחור בחוכמה שלאחר מעשה.

אין בו הבטחות לשנה האזרחית הבאה, כי אין לי כוונה לקיימן. אני רק אומר שאני חולם לכתוב כאן יותר, כמו פעם. מקווה שזה יצליח לי

מה כן יש כאן? צילומים משעשעים של פליימוביל! זה משהו ייחודי.

אז לרגל הגלישה השקטה אל תוך שנת 2014 ובאיחולי החלמה למייקל שומאכר הרשו לי לחלוק עמכם תמונה נדירה שנתפסה בעדשת המצלמה שלי בהרי ירושלים

PlaymobilSnowboarding_0591_131220

PlaymobilSnowboarding_0594_131220

שתהייה לנו שנת 2014 מוצלחת!!!

פוסט זה פורסם בקטגוריה Playmobil, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

