ואז מובמבר 2012 נגמר

היום הוא ה1 לדצמבר, יום האיידס הבינלאומי, היום הראשון לאחר מובמבר (והיומולדת הפרטי שלי). אם אתם לא ממש יודעים על מה אני מדבר אז הנה ההתחלה – מובמבר 2012 יצא לדרך, האמצע – השנה מתחילה באמצע מובמבר – אמצע דרך והנה הסוף כפי שתועד ע"י בני משפחתי שסונג'רו כמעט כל בוקר לצלם אותי.

ב 49 שניות, כמו בנשיונל ג'יאוגרפיק השפם עולה ויורד. כמו שאמר יאצק, עוד שפם מפואר – "השפם נופל וקם!".

(אם אתם לא רואים או רוצים לראות אותי בHD – תלכו לכאן)

 

זהו. תם ונשלם. עם עלות השחר נשר לו השפם אל הכיור. אני רוצה להודות בזאת לחברת ג'ילט על המצאת הסכין עם מליון-ת'לפים הלהבים שהוריד את השפם ללא כל מאמץ.

עד מובמבר הבא – עלו והצליחו.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Event, photography, Thoughts, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על ואז מובמבר 2012 נגמר

  1. זהר (לא החבר...) הגיב:

    מזל טוב!

להשאיר תגובה

