מוריס אל מדיוני מופיע בצוותא – הבלוג מחלק כרטיס!

זה מוריס אל מדיוני, פסנתרן ג'אז מרוקאי בן 84 שמשלב מוזיקה צפון אפריקאית, ג'אז קובני ועוד. פנומן אמיתי עם סיפור חיים מרתק שמופיע מאז גיל 14 ומאז הופיע בכל העולם.

מוריס אל מדיוני בפוזה טיפוסית

אל מדיוני (שעלה לפני כמה שנים ומתגורר בנתניה עם משפחתו כשהוא לא מופיע בחו"ל) יופיע ברביעי הבא ה 22/8/2012 בצוותא בתל אביב בשעה 21:00.

קניתי את שני הכרטיסים האחרונים, פחות או יותר, לי ולנורית אבל בשל מאורע משפחתי משמח היא לא תוכל להגיע והיא פירגנה לי ללכת. נשאר לי כרטיס אחד פנוי והחלטתי שגם הבלוג הזה ראוי להימנות בין הגדולים ולכן אני מכריז על הגרלה נושאת פרס:

משאירים תגובה לפוסט הזה (כאן למטה), נכנסים להגרלה וביום שלישי בבוקר יקבל או תקבל הזוכה את המייל המשמח.

למען הסר כל ספק

  1. חייבים להשאיר אימייל – אבל רק אני רואה אותו ואני לא מתכוון לעשות איתו כלום. אין לי פרסומות לשלוח לכם או ספאם.
  2.  כל תגובה שוות ערך בסיכויי הזכייה לכל תגובה אחרת – אין צורך להשאיר יותר מאחת. לפעמים לוקח זמן עד שהן מופיעות בבלוג. סבלנות.
  3. אני מעניק כרטיס אחד כי אני מתכוון ללכת לשמוע את ההופעה – אז הזוכה יושב לידי 🙂

הנה מה שכתב בן שלו (מבקר המוזיקה הכי טוב בארץ, לדעתי) על מוריס אל מדיוני והסיפור המרגש של אופיר טובול מבלוג המוזיקה 'קפה גיברלטר' על הפסנתרן ועל סבתו שלו.

יאללה הגרלה!

עדכון: בוקר יום שלישי. הנהלת הבלוג התקשרה באופן אישי לזוכה המאושר לברך אותו על זכייתו. הנהלת הבלוג רוצה להודות למשתתף על כך שהשתתף ולראיה, זוכה המשתתף בכרטיס כניסה להופעה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Music, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על מוריס אל מדיוני מופיע בצוותא – הבלוג מחלק כרטיס!

  1. זהר (לא החבר...) הגיב:

    סובב ת'גלגל – אני בפנים…

להשאיר תגובה

