יאללה ג'ודו אולימפי!

יושב ורואה ג'ודו בטלוויזיה. טומי ארשנסקי הישראלי כרגע סיים בניצחון בקרב הפתיחה שלו במשקל עד 60 ק"ג מול יורן מורן ההולנדי. יושב ומקשיב לאורי לוי מלהג ויעל ארד שיש לה תעודות (ומדלייה) אבל הם מבלבלים לי את השכל, מספרים סיפורים זה לזה ולא ממש מספרים לי מה קורה מולי.

אבל, כיון שאנחנו גם עושים קצת ג'ודו, באימונים של שישי ורק לאחרונה נבחנו על הטלות אני מבין מה אני רואה ושמח לזרוק את השמות שמתגלגלים על הלשון (טומו א נגה, איפון סרנגה, אראי גושי ושאר הטלות שנראו בדקות האחרונות). אני יודע ומעריך את התנועה על המזרון ונהנה מהתחרות. אני אפילו יודע לפרוץ בקריאות שבר כאשר יש סיכוי לאיזה בריח מרשים או חניקה.

אבל כמובן גם אני מחכה לאריק, מלך ישראל וכמובן לנסיכת הג'ודו אליס שלזינגר. כבר כתבתי פעם על העובדה שלא ממש מדברים על זה שאריק זאבי הוא ספורטאי נדיר וגם אליס שלזינגר שהיא פלא של ממש שלא ממש עולה לשיח הציבורי חוץ מימי האולימפיאדות ואליפויות. אפילו עכשיו היחס בין להג בלתי פוסק על הפועל תל אביב לבין כתבות על נבחרת הג'ודו המרשימה שהעמיד אורן סמדג'ה (מדליסט בעצמו) עומד בעיקר לטובת האדומים. עדיין, אני אשלח אתכם לקרוא את הכתבה של הארץ ממחנה האימונים של שלזינגר

אני מאחל לאריה הזקן מדליה שתמתיק את הפרישה שמן הסתם לא רחוקה ממנו (האריה כבר בן 35 – לא צעיר לג'ודאי) וכמובן מאחל לנסיכה המדורגת שישית בעולם את הכבוד לשאת את שרת החינוך והספורט על צווארה בנוסף למדליה אולימפית.

לכבודם, ובמיוחד לכבוד אליס נערך קרב ג'ודו מרשים על מזרון האימונים שלנו בנווה מונוסון

PlaymobilJudo_8769_120727

יאללה ג'ודו!

(ועכשיו זרקו את השידור לבריכה וקטעו לי את השמחה ותקעו לי את גרטל… עד מתי לונדון 2012?)

עדכון : אני הולך ושונא את הערוץ הראשון ששלחו שוב את נבחרת הקשקשנים הרגילה (מישהו אמר משה גרטל?!) והם מעבירים לי תחרויות לפי השתתפות הישראלים. אם היה משתתף ישראלי בהשלכת פרסות פרחוניות אז כמובן שהם היו קוטעים הכל ועוברים להשלכות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה photography, Playmobil, Sports, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

