משוגעים האמריקאים האלו

אני עוד לא סגור אם מדובר בתרגיל עוקץ מתוחכם או שכרגע זכיתי מן ההפקר ב$8.

בכל מקרה האומה האמריקאית יוצאת משוגעת.

לפני שעה הוצאתי דואר מהתיבה ושם מצאתי גלויה מרשימה

ACTTCA Postcard Front x600

הסיפור שנגלל מאחורי הגלויה היה עוד יותר מרשים

ACTTCA Postcard Back x600

בקצרה, הגלויה טוענת שב2006 חברות השכרת הרכב בקליפורניה חתמו על הסכם עם המדינה שנכנס לתוקף ב1/1/2007 שמכיר בהן כגורם תיירותי ונותן להם תקציבים ממשלתיים אבל עדיין בנקודות השכרה בשדות התעופה הן גבו אגרת שדה תעופה ואגרת תיירות בצורה שעומדת כרגע לתביעה ייצוגית. הם טוענים שאני יכול להיות חלק מהתביעה הייצוגית ולכן כל שעלי לעשות הוא להיכנס ולהירשם.

פעמוני אזהרה החלו מצלצלים מיד. זה נשמע כמו עוקץ ניגרי בניחוח קליפורני. משהו שישאב לי את חשבון הבנק בשלוק אחד גדול.

בתא הדואר כבר מחקתי טביעות אצבעות מהגלויה ושמתי אותה בין שאר המעטפות כדי שהיא לא תראה את הדרך הביתה. הלכתי גם מכיוון אחר כדי לבלבל אותה ונכנסתי לבית בחושך גמור שלא תראה את הקוד לאינטרקום.

פתחתי דפדפן מאובטח והתחלתי לחפש אינפורמציה על האתר. התרשמתי מאוד מהעבודה שהם עשו לזייף אתרים בסיומת gov, אתרי ממשל אמריקאים כי כל מסמכי התביעה והחלטות השופטים מייקל הוקינס, סידני תומס והשופטת מרגרט מקיואן. קראתי את פסק הדין (מייקל שיימס נגד תאגיד הרץ) ואת כל הFAQ של הנבלות

במטרה לתת להם הרגשה טובה הכנסתי את הקוד שנמסר לי על הגלויה, מוכן לשחק את המשחק. להפתעתי האתר הראה לי נתונים על שכירת רכב אחת בנובמבר 2011 2007. דמעות נקוו בעיני. אלו הם ארבעת הימים האחרונים של הטיול הגדול שלנו, כשמכרנו את הרכב שליווה אותנו כל הטיול (המפלץ הידוע לשמצה)  ושכרנו רכב חלופי.

לנוכח פרץ הנוסטלגיה הזה נשברתי וכמו ילד טוב נשבעתי להילחם בחברות ההשכרה הזדוניות. אבל כשהמשכתי בתהליך וגיליתי שאם נצליח בתביעה שלנו תחת כנפיהם של מייקל שיימס וגרי גרמקו (התובעים הייצוגיים) אני עלול לזכות ב $8 שלמים!!!

הצדק אולי יצא לאור, אבל אני לא ממש ארוויח מזה. כל החלומות על החופשה המשפחתית בהוואי נגוזו בבת אחת. כל הבלגן של לשלוח לי גלויה (שליחה שעלתה להם$1.05) וכל האתר שהם הרימו ואיחזור הנתונים שלי מחברת השכרה והצ'ק שישלחו לי על $8 וה40 ש"ח שיעלה לי לפדות אותו בבנק ישראלי… – לא בטוח שאני נעמד מאחורי הצדק כל כך מהר. גם גיליתי שעורכי הדין שלי מצפים לקבל $5,870,000 כשכר טרחה. אני לא בטוח ש $8 השלי מכסים יותר מדי מהשכר המכובד הזה.

בכל מקרה, יש לי זמן. אני אשקול זאת בכובד ראש. לא כל יום יוצא לי לעמוד בראש זקוף מול אוסף תאגידי ענק בבית משפט. בית המשפט יתכנס ב 14:30, שעון סן-דייגו, ב 29 לאוקטובר 2012. אני כבר עומד מול המראה ומתאמן על ה "!Objection, your honor"

פוסט זה פורסם בקטגוריה Thoughts, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על משוגעים האמריקאים האלו

  1. זהר הגיב:

    Stick it to the man ( or woman )

  2. yanivmuli הגיב:

    לא רוצה להישמע קטנוני אבל פספסת בשנה. ב 2011 טיילתם במקום אחר.

    • eitanel הגיב:

      יניב, אתה צודק!
      אם לינדשטראוס מסרב אתה מקבל את תפקיד מבקר המדינה של הבלוג.

      מרוב שדמעות נקוו בעיני לא שמתי לב לטעות שנפלה. כשאני חושב על סקוטלנד שבה טיילנו ב 2011, שוב דמעות נקוות בעיני. אני צריך להפסיק עם הוואסבי.

להשאיר תגובה

