מאה וחמישים (150!!!)

זהו הפוסט ה150 בבלוג.

Post150_Img0055_120503

התחלתי את הבלוג הזה בתחילת אוגוסט 2010 והיום 21 חודשים אחרי הגעתי ל150. זה לא נראה הרבה, למען  האמת אבל היו פעמים שכתבתי תוך דקות ספורות ולחצתי על כפתור 'פרסם' והיו כמה שהשקעתי בהם שעות וימים. אבל אין לי מה להתלונן. 150 פוסטים, שני טיולים (יוון ובריטניה), אין ספור הופעות, סיפורים, שטויות וכל מיני דברים שעניינו אותי ולשמחתי עוד אנשים שחלקם הגיבו בבלוג, חלקם במייל וחלקם פשוט אמרו לי. לא להאמין כמה מהר מתמכרים לסטטיסטיקות של ביקורים בבלוג ובימים של ריצה אל הבלוג (לפני כמה ימים הייתה פתאום גאות של כמעט 200 כניסות ייחודיות ביום אחד) הסקרנות לראות את הגרפים עולים עושה נעים בלב. כולם רוצים שיאהבו אותם וכאן יש מדידה מדעית…

אני מבלגג כבר כמה שנים טובות, מאז שיצאנו לטיול ההיסטורי ההוא והתחלתי לכתוב בלוג, את הבלוג המיתולוגי ההוא מאז מאי 2007. בהוא הספקתי בתקופה הרבה יותר קצרה לדחוף הרבה יותר אבל לא ישנתי חצי שנה.

אז יש לי כאן 150. זה אפילו לא סיכום ביניים, זה פשוט מספר עגול שכזה וכשהגעתי ל100 הייתי בסקוטלנד ולא היה לי זמן להרהורים שכאלו. אני נהנה. זה מספק ערוץ מצוין לגרפומניה שלי ולחדוות הצילום (למרות שבמערכת מצטברים עוד ועוד צילומים). זה דוחף אותי לנסות עוד דברים כי בא לי לכתוב עליהם וגם כל מיני דברים נחמדים קורים בגלל הבלוג. לעיתים פוסטים נכתבים למגירה ולפעמים פשוט אין לי מה לומר. תמיד מצחיק אותי שאנשים מניחים שאני יודע שהם קראו משהו ופוגשים אותי וממשיכים את השיחה מאותה נקודה שבה אני הפסקתי וזה קורה מדי פעם.

כשנפוצו השמועות  על הפוסט ה150, נערכו ליד ביתנו הפגנות שמחה ספונטניות למדי.

Post150_Img0055b_120503

מהמערכת הועברה גם תמונה של צעדת השמחה כפי שנתפסה מהמסוק המשטרתי

Post150_20120503_192117

ותודה לעוזר הבמאי, מפיק הסט ומי שאחראי לקאסט – אוהד.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Creative, photography, Playmobil, Thoughts, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על מאה וחמישים (150!!!)

  1. maozd הגיב:

    רק שתדע, בשבילי תמיד תהיה איש העולם הגדול…
    מבין, יודע, בעל תחומי עניין רבים (חלקם די איזוטריים, אבל לא משנה),
    מסתובב בעולם
    מנסה ומתנסה
    רהוט בכתיבה, ואפילו אסתכן ואומר שנון 🙂

    אני עוקב אחריך מרחוק, בשקט בשקט…
    תמשיך כך

    להתראות באחת מטיסותינו הבאות
    מ

  2. eitanel הגיב:

    תודה לך מ' יקירי!

    I'm touched
    מאחורי משקפי הרייבאן המתבקשים פועם לו לב רגיש ופואטי!
    זה בדיוק הדלק הסילוני שאותו אני שותה…

    איתן

להשאיר תגובה

