אדינברו. תודה לאחים רייט שהביאוני עד הלום

החדר קפוא. בחוץ חשוך ו9 מעלות צלזיוס. כולם עדיין ישנים מעול יום האתמול. אותו אתמול שהחל בטרמפ אדיב של שכן נדיב לנתב"ג ואחרי שתי ציפורי ברזל וריצה מהירה בנבכי שדה התעופה הית'רו יצאנו לאוויר הקר של סקוטלנד.

בלהט ההתלהבות ירדנו מיד אל תחנת אוטובוס ולקחנו אוטובוס אל המרכז לסעוד את ליבנו. זה הולך להיות מעניין. אוהד לא אוכל כלום. נדב מוכן לטעום במגבלות מסוימות אבל מצאנו בעיקר מקומות שהכניסה אליהם מעל 18 (פאבים) והמסעדות לא נשאו חן בעיני הקהל הצעיר.

לבסוף נתמקמנו בקומה שניה של פאב חמים (שם מותר להכניס ילדים) והאתגר הגדול התחיל – מה יאכל כל אחד. אני חיכיתי למשהו אחד חשוב – השלוק הראשון של בירה.

Edinburgh_1071_111006

אין עליו, השלוק הראשון לאחר יום ארוך. גמעתי את האֶייל השחור כמו ויטמנצ'יק (אני בטוח שהוא יותר בריא)  והכול נראה טוב יותר אח"כ. להפתעתנו דווקא הפיש אנד צ'יפס התגלה הלהיט ונדב חיסל חצי באושר רב.

אבל העייפות והיום נתנו את אותותיהם ואנו שמנו פעמנו חזרה דרך הרחובות הקרים חזרה לB&B החמים שלנו. עם חצי דג וחצי המבורגר בפנים נדב טען את הסוללות והיה מאושר. את נורית הקור הכריע…

Edinburgh_1077_111006

ואקנח בירח מעל הטירה של אדינברו, הדבר האחרון שראינו לפני המונית חזרה.

Edinburgh_1073_111006

פוסט זה פורסם בקטגוריה Family, Travel, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על אדינברו. תודה לאחים רייט שהביאוני עד הלום

1. זהר הגיב:

Welcome to our lovely island!