אתה צריך מצלמה חדשה

אבקש לפתוח בשיר ברשותכן

אהבה מצלמה חדשה
מילים ולחן:
אסף אמדורסקי
שינוי קל במילים: איתן

איזה שיעמום
בשביל מה בכלל אתה קם בבוקר
כאילו שיש לך סיבה
אתה צריך מצלמה חדשה
כזאת שתעיר אותך ותרצה ממך עוד
                  …

הרמזים פוזרו בפוסטים הקודמים ואף נשאלתי על כך. ובכן, אני חובק מצלמה חדשה. הייתה לי ניקון D90 ועכשיו יש לי ניקון D7000.

בהזדמנות זו: אני מוכר את ה D90 שלי, גוף בלבד ושתי סוללות מקוריות וכל מה שבא איתה ואחריות הדר לעוד חצי שנה בערך. מי שמעוניין או מכיר מישהו שמעוניין שיפנה אלי eitan.elkin אצל הגימייל

ועכשיו בתרגום לשפת הסימנים:

ChangingTheOldIntoTheNew

ולא שהD90 חסר לה משהו, אבל שיחקתי עם ה D7000 שאודי הביא ולאחר כך, בכנס צילום, ישבתי עם אנשי היבואן באחד על אחד למשך זמן ארוך והם הראו לי את השיפורים שחלקם הם זניחים לי אבל יש כמה בהם אני משתמש והם יקדמו אותי יפה (וידאו עם פוקוס אוטומטי, מיקרופון חיצוני, רגישות לאור, אפשרות מובנית לTime lapse ועוד) . אשמח לפרט למטה בפינת הגאון.

עוד במקורות דוּבַּר על העיקרון הזה. בספר ויקרא נאמר:

ט וּפָנִיתִי אֲלֵיכֶם וְהִפְרֵיתִי אֶתְכֶם וְהִרְבֵּיתִי אֶתְכֶם וַהֲקִימֹתִי אֶת-בְּרִיתִי אִתְּכֶם.  י וַאֲכַלְתֶּם יָשָׁן נוֹשָׁן וְיָשָׁן מִפְּנֵי חָדָשׁ תּוֹצִיאוּ.  יא וְנָתַתִּי מִשְׁכָּנִי בְּתוֹכְכֶם וְלֹא-תִגְעַל נַפְשִׁי אֶתְכֶם.  יב וְהִתְהַלַּכְתִּי בְּתוֹכְכֶם וְהָיִיתִי לָכֶם לֵאלֹהִים וְאַתֶּם תִּהְיוּ-לִי לְעָם (ויקרא, פרק כו, פסוקים ג-ו, ט-יב )

אם יש כאן ציווי אלוהי, מי אני שאעמוד בפני הצורך. אז בדקתי ומצאתי ורכשתי לי מצלמה חדשה נהדרת באילת. הרשו לי לספר את סיפור המעשה באמצעות קומיקס (אני הבחור יפה הבלורית ונורית היא השנייה – אני שומר על נאמנות למקור)

NewCameraPanel1

NewCameraPanel2

 NewCameraPanel3

NewCameraPanel4

 

כמה ימים לאחר מכן, באילת, לחוף הים האדום

 

NewCameraPanel5

כך ממש היה (פרט לעצים על החוף – אין באמת עצים על החוף באילת)

ועכשיו לפינת הגאון

פינת הגאון ע"ש אודטה דנין

ההשוואה הכי טובה שמצאתי לשתי המצלמות היא זו

D7000vsD90 reduced

או בגרסה המקורית על הרשת, בלי להוציא את העיניים ממקומן כאן:
http://snapsort.com/compare/Nikon_D7000-vs-Nikon_D90

פוסט זה פורסם בקטגוריה Creative, photography, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על אתה צריך מצלמה חדשה

  1. מעוז הגיב:

    קודם כל, תתחדש
    שנית, לא ברור לי למה נשארת עם משפחת NIKON – אם כבר משדרגים אז קונים CANON (בטח תגיד לי : יש לי כבר עדשות מתאימות ועוד מיני תירוצים…). ניחא, אף אחד אינו מושלם

    אבל
    העניין הכי חשוב, אותו ניסיתי להסוות בצורת סיפור קומיקס
    הוא לא מה מכרו לך אנשי המכירות בחנות היבואן
    אלא
    מה אתה מכרת לנורית !!!
    שתף, זרוק עצם לח'ברה
    מה, לא מגיע לנו לשדרג ל- CANON EOS 5D ????

    ולסיום
    שוב פעם
    תתחדש אח שלו

  2. eitanel הגיב:

    EOS 5D Mark II – כן ממש – 2,500$ על הכיס ושני קילו על הצוואר.
    כזכור לי אין לך מחסום לצ'ופר עצמי בטכנולוגיה. אתה רק צריך להאמין ולדבוק בעקרון שהנחיל לי ידידי אורי:

    "אם רוצים, אז מוכרחים!"

להשאיר תגובה

