דולפין ונער

כששמע נדב שאנו מתעתדים להגיע לאילת, זינק והודיע שהוא רוצה לשחות עם דולפינים. למרות שאני מתחבר עם הדולפין הפנימי שלי (ע"ע שרי אריסון) אני פחות מתלהב מהחיבור של ריף הדולפינים האילתי עם חשבון הבנק שלי. אבל, מדובר בשנת הבר מצווה וחוט של חסד משוך על כל התקופה ולכן חייכנו אל הילד ואמרנו "בוודאי!"

כמה ימים לאחר מכן וכמה שיחות עם הריף התגבשה לה תוכנית – שלושה ירדו למים ורק אחת תחכה בחוץ (אני משאיר לקוראות הנבונות, שהבלוג נתברך בהן, לנחש מי). כיון שאוהד מתחת לגיל השחייה עם דולפינים אני נתבקשתי להצטרף כמבוגר אחראי. כמו כל מקום מסודר נקבע לנו שעה ונתבקשנו להתייצב בהתאם.

כיון שההתרגשות הייתה גדולה, כולם הזדרזו בתרגולת הבוקר והגענו שעה לפני הזמן…

הכל תקתק כמו שעון שוויצרי משומן וחיש מהר היינו במים ונורית התרוצצה לה עם הרכש החדש (מצלמה!) וזום גדול ותיעדה כל רגע במיומנות. החוויה היתה מדהימה, נדב, אוהד ואנוכי יצאנו מאושרים. אבל, כל מסגרת ריף הדולפינים שמניע אותך דרך המים בפס יצור קצת צרם לי. הדולפינים במים הם יצור נפלא והם כה קרובים על כל הרעשים שלהם, הקליקים (של הסונאר), הסימנים על העור, השיניים המלאות והקלילות שבה הם מרחפים במים. זה נהדר לראות חיה גדולה בשטח המחייה שלה.

ועכשיו קצת תמונות (נורית אחראית הפעם). מעבדות הבלוג עובדות השכם והערב, למרות התקציב המצומצם והאוכל הדל, להביא לכן, קוראות הבלוג ולך הקורא את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום. בפריצת דרך מרשימה ובהתעלמות מסיכונים לא מועטים הבלוג מתכבד להציג את המאורעות הבאים בקומיקס עבודת יד!DolphinAndBoyPage_1

DolphinAndBoyPage_2

DolphinAndBoyPage_3

DolphinAndBoyPage_4

DolphinAndBoyPage_5

DolphinAndBoyPage_6

פוסט זה פורסם בקטגוריה Creative, Family, photography, Travel, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

