מפעלי ים המלח מזרימים ציניות לטלוויזיה שלי

הערב, קצת לאחר החדשות או משהו כזה הפציעה פרסומת חדשה על מרקע הטלוויזיה, על כל ארבעים וששת האינצ'ים שלה (מי אמר שגודל לא קובע?!). מזל שעמדתי עם מגבת לניגוב הכלים כך שיכולתי לחסום את שצף הגועל שזרם מהמסך וגרם לי קבס קשה.

BarfBag

מפעלי ים המלח החליטו להודיע לי ולשאר האזרחים, שהם מצילים את הסביבה, עוזרים לתיירות, נותנים ל30,000 איש פרנסה כדי שישימו לחם וקוטג' על השולחן ובכלל הם מקסימים לאלתר. כל זה בפרסומת מצוירת שמסבירה שבגלל שהקימו את המוביל הארצי התייבש האגן הדרומי של ים המלח ואז למזלנו קמו מפעלי ים המלח ומתוך ציונות, אלטרואיזם טהור ואהבת הסביבה החליטו לעזור ולהזרים מים לאגן התחתון להצילו ובכך הם "מחזירים את החיים לחוף שכולנו מכירים".

הפרסומת יפה בסגנונה ומזכירה את סגנון הציור של דוש ושרוליק שלו. אני מניח שאין זה מקרי אלא להזכיר באופן תת-מודע את ישראל היפה והחלוצית.

Srulik

אבל הציניות מזעזעת – טייקונים שעושקים את אוצרות הטבע של כולנו, הורסים את הסביבה, נותנים עבודה לרבים אבל יותר מנצלים מאשר מעניקים פרנסה מכובדת. אני לא מניח שסתם בא להם לפרסם אצלי בטלוויזיה אלא כיון שהם נדרשים כרגע לשלם עבור הנזק, ע"י הממשלה (נראה מי יעמוד מול משפחת עופר), הם בחרו להאיר את עיני הציבור ולהבהיר כמה עובדות כי הציבור לא ממש מבין והוא עלול לחשוב שכל התחקירים וכל כתבות וכל הנסיעות העצובות לאורך חופו של אחד מהמקומות היפים בארץ (אם לא ‏‏‏ה) – כולן שקר וכזב.

שלום חנוך, במחכים למשיח אמר "הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם". הנה דוגמא אחת פשוטה לכך.

ולמי שלא ראה את הפרסומת (עד שיעיפו אותה מהקישור) – רצוי להצטייד בשקית הקאה

מודעות פרסומת
פוסט זה פורסם בקטגוריה Creative, General, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s