אני פורים, אני פורים–היום הגדול הגיע

אחרי כל כך הרבה הכנות, לא פלא שמחכים לפורים. לבסוף הגיע יום שישי שבו מתחפשים לבית הספר וההתרגשות רבה. אוהד כבר עובד עם נורית על התחפושת עוד מלפני חנוכה (לראיה, ראו כאן, כאן ואפילו כאן). נדב הודיע מראש שאין לו עניין בתחפושות אבל ערב לפני, רוח החג חדרה לעצמותיו והוא החליט ללכת על זה ולהתחפש לאינדיאנה ג'ונס (מה שגם אני עשיתי בגילו – שודדי התיבה האבודה יצא ב1981 ואני הייתי בגילו) – כובע – יש, מכנסיים וחולצה מתאימים – יש, אקדח – נקנה, שוט – יש ויש כי אני רכשתי אי שם בשנות ה80 שוט ארוך בדיוק למטרה זו (והתאמנתי לתפוס איתו דברים כמו אינדיאנה ג'ונס בסרט והצלחתי להצליף עם שוט עור של 2-3 מטר ברגל שלי…)

אוהד זינק מוקדם מהמיטה והיה מוכן במהירות מפתיעה. ואז ירדנו לפינת הצילום הקבועה שלי. אז בלי למשוך יותר מדי זמן – הנה אינדיאנה נדב ג'ונס מושיט את ידו אל השוט…

 

Purim_9177_110318

וכמו אינדיאנה ג'ונס גם נדב מפליא באומנות השליטה בשוטPurim_9184_110318

נדב, שראה את הסרטים יודע שאל לו לסמוך על יכולת השוט המופלאה שלו וכן דאג לצאת לדרך עם אקדח, למקרה שיתקל בשוק סואן באיזה בריון המלהטט בחרב

Purim_9189_110318

עד כאן הגיעה סבלנותו של נדב שהלך ואז נכנס לתמונה הגיבור היווני הגדול מכולם – אכילס, חמוש ומוגן

Purim_9194_110318

אוהד/אכילס הפגין מיומנות ושליטה פנומנלית בחנית היוונית, מאיים על אויביו (אבל את אבא הוא אוהב, אני מקווה…)  תוך כדי ששריון החזה שלו המעוצב לפי מידתו ואפילו נבנה להבליט את הקוביות בבטן (!) מגן עליו

Purim_9198_110318

אם זה לא היה ברור עד כה – רוב התלבושת של אכילס היא עבודת ידם של נורית ואוהד, קסדה שיובאה אישית מיוון וחלקי תחפושות שנקנו על מנת שנוכל לבזוז אותם.

Purim_9200_110318

אבל אפילו הגיבור הכי יווני צריך להגיע לפני הצלצול לבית הספר ואכילס יצא מיד בריצה קלה לבית הספר – גיבור יווני הולך לו כך סתם ברחוב

Purim_9207_110318

זה ממש נחמד ומחמם את הלב להגיע בפורים לבית הספר היסודי איפה שעדיין מגיעים הילדים בתחפושות והתרגשות. כל המלכות והפיות, כל גיבורי הקומיקס והבוקרים. יש המון יותר ויותר תחפושות קנויות שוות ויותר תחפושות לבנים סביב רוצחים מדממים ושאר דמויות אימים אבל עדיין זה חמוד לראות, במיוחד את הקטנים. לכיוון השני של הרחוב, לחטיבה ולתיכון – שם התמימות נעלמה לפני שנים Smile

אבל כאן בבית ספר של אוהד – שמחה וששון

Purim_9208_110318

ובכיתה חיכה לו ברט, מנקה הארובות האגדי מהסרט מרי פופינס בכיכובו של אביב, החבר של אוהד – שלחץ לי את היד כי ידוע שלחיצת יד של מנקה ארובות מביאה מזל וליתר בטחון דחף לידי גם כרטיס ביקור (אלו המבצבצים לו מהכיס)

Purim_9220_110318

ובאושר הקורן משני אלו – אכילס וברט אסיים בברכת פורים שמח!

פוסט זה פורסם בקטגוריה Creative, Family, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על אני פורים, אני פורים–היום הגדול הגיע

  1. מאיה הגיב:

    וואוו…..
    תריסר שנות תחפושות, כל אחת יותר מוצלחת ומושקעת מהשניה (זכורה לטובה זו של בנצי הפיל)
    והפעם התעלתה על עצמה זוגתך שתחיה.
    והילדים כמובן נכנסו לדמות 🙂

להשאיר תגובה

