קרן אור צוענית

אין משהו ממש שווה לשמוע ברדיו בשש בערב.

לפעמים אני נוסע בשעות האלו הביתה ואז יש לי בחירה בין הצ’כונה שיש בתוכנית הספורט של 103FM או הנימה הקצת יותר אינטלגנטית של תוכנית הספורט של 102FM. אבל שתי התוכניות יעדיפו לעסוק שעה בפלפולים על בלם של הפועל ג’לג’וליה במקום חס וחלילה לדבר על משהו אחר חוץ מכדורגל ישראלי. יש עוד כל מיני תחנות אחרות ויש את שמעון פרנס בגלי צה”ל. לא תמיד יש לי סבלנות לטברנה שלו (אבל יש את הפינה של אבירם מזרה על תולדות הרוקנרול שהיא פנינה אמיתית של רדיו) אבל אתמול בלית ברירה העברתי אליו ולפתע, מהרדיו, הבליחה קרן אור חמימה והאירה את המכונית.

פרנס הציג את השיר הבא, שיר חדש (יחסית) של מיקי גבריאלוב, שיר בשם “אולי יגיע יום” שהוא דואט עם זמרת צרפתיה בשם אן-מארי דוד (שזכתה בארוויזיון של 73 מטעם לוקסמבורג).

השיר מקסים חם ויפה, אן-מארי צוחקת בשיר וגבריאלוב נשמע מחוייך ועל כל השיר יש אוירה נינוחה אבל מה שממש מאיר אותו הוא הליווי של שלישית סווינג דה ג’יטאן (שלא שמעתי עליהם עד לפני כמה דקות) שמנגנים ג’אז צועני נוסח עדות הג'אנגו ריינהארדט. גיטרות וכינור שפשוט זורקים אותך להופעה בביסטרו קטן בפאריס (האמת שאני שמעתי וראיתי את הבן שלו,באביק ריינהארדט, בפאריס)

יש למיקי גבריאלוב המון קרדיט והשיר נפלא אבל התגלית שלי היא הטריו הישראלי הזה. יש להם אתר, עומד לצאת להם דיסק (אפשר לשמוע אותם באתר שלהם) ואני אלך לראות אותם מופיעים. מישהו בא?

הנה השיר (נראה כמה זמן יחזיק הקישור הזה): אולי יגיע יום, של מיקי גבריאלוב ואן-מארי דוד (לחן מיקי גבריאלוב, מילים מיקי גבריאלוב ואן-מארי דוד)

 

והנה המילים למי שרוצה לשיר בציבור:

אולי יגיע יום, תהיה מותשת
כמו חלום נורא, תרצי ללכת
תרצי לעוף רחוק, מעל המים
למצוא לך מאהב, אחד או שניים

Ce jour-là tu croiras
A ce nouvel amour
A ces mots de velours
Ton corps s’embrasera
Quand il te parlera
Quand vous ferez l’amour
Alors tu penseras qu' il faut
Tout abandoner pour toujours
Tu oublieras qu 'un grand amour grandit pas à pas

יש הבטחה גדולה, בסוף הדרך
אומרים שזאת תהיה גולת הכותרת
עם מוסיקה שמימית, שמלטפת
לא מפריעה לאוזן הקשבת
ואולי תזכרי שהייתי איתך
מחצית מחיי

Oui tu te souviendras
Combien on a aimé'
Nos instants de folie

לא תוכלי לעצור את הזמן

Ne me laisse pas m'en aller

אם אותי תשאלי אז אני איתך נשאר
ואולי תזכרי שהייתי איתך מחצית מחיי

Oui tu te souviendras
Combien on a aimé'
Ces instants de folie

אל תשאירי אותי שבור
מרוסק פה על המסלול

Dis moi simplement
Ces mots là
Reste avec moi

פוסט זה פורסם בקטגוריה Music, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

