הצהרת כוונות

איך מתחילים?

היה לי בלוג, לפני כמה זמן, אחד כזה שתיעד טיול מדהים של יותר מחצי שנה והבלוג גדל ותפח ואני נשאבתי לתוכו (בצד הכותב) והרבה נשאבו לתוכו מהצד הקורא. הבלוג ההוא עדיין שם (הוא עבר דירה לאחרונה, אבל עדיין ב http://travelingelkins.wordpress.com). מיומנויות שאספתי אז, היכולת לשפוך אל הדף אל המקלדת כל מיני הגיגים – כל זה הושם בצד.הצורך קצת עיקצץ, המון מהבחינה של הצורך לשתף בדברים ובעיקר דברים וסיפורים שצילמתי.

אז אני מנסה שוב. בבלוג חדש. גם הפעם הוא יתחיל בכיוון משפחה חברים ושאר מכרים ונראה לאיפה זה יתגלגל. אני יודע שיש Facebook ויש  Twitter אבל היכולת לשפוך טקסט ותמונות בלי כל הבלאגן של חברים ו like קוסם לי יותר.

אז אני אתחיל עכשיו וקצת אשפוך סיפורים מהעבר הקרוב מדי פעם ואספר על קורותי וקורות משפחתי הקטנה.

יאללה, כל מסע מתחיל בצעד קטן (רק צריך לשים לב על מה דורכים בהתחלה).

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על הצהרת כוונות

  1. Marcel הגיב:

    Sof sof something worthwhile to look at on the internet

להשאיר תגובה

